Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 19:08 - Официална обява до народонаселението
Автор: nightdaughter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4395 Коментари: 18 Гласове:
0



Абе не знам доколко заглавието ми е смислово вярно, защото като се замисля, досега за официална обява не съм чувала. Но не пречи да я въведа в общественото пространство. 
Та обявата е: Аз съм тотален, абсолютен и неповторим карък, що се отнася до паданията!!!  
Съмнява ме да намерите втора като мен. Явно нещо във вестибулярния апарат ми куца, или съм силно заблеяна, или съм влюбена, или някой ме е проклел. Най-вероятно е да съм отвеяна и заблеяна, отнесена от вихъра и обрулена в главата като хълм на Емили Бронте. 
Уникалната ми серия от падания се почна още с уникалното ми подхлъзване на центъра на Перник миналата седмица като видях ледената пързалка. Е, нямах нужда от лед за да демонстрирам уникални способности по отношение на пързалянето по каквито и да били повърхности. Ръб, двоен аксел, троен тулуб и едно звучно ТУП. Ако някой от Перник ме е видял и чете това, искрено го моля да не описва в подробности професионалното ми изпълнение. 
Трудно го приех това падане ... някакси ми би шут в самочуствието на човек с добро равновесие, бивша балерина и можещо да ходи същество. Обаче не се свърши с това. Следващото изпълнение намери приложение в Мол-а в Търново. На излъскания под. В коридора. В краката на един ужасно хубав батко с наааааай-сините очи. Обещавам си, че повече няма да се заглеждам по хубави и високи хорица. Защото ги стресирам, когато се озова в краката им. Буквално. А как точно се случи нямам обяснение... потропвах ритмично с новите ботушки, зазяпах се в описания индивид ... и паднах. Крепи ме надеждата, че нямаше много хора. Е, ако имаше щяха да видят малко шоу, но не ми е приятно хората да си правят шоу с мен. След това паднах и на стълбите към вкъщи. И за да докажа, че съм карък точно на мен се бе паднало да нося торбата от магазина с яйцата. Е, майка ми, нали е вълшебница, успя по някакъв начин да отдели яйцата от черупките им. Хубави омлети бяха ...

И понеже не ми е достатъчно да се изложа в Перник и Търново и да счупя 12 яйца, трябваше и в собствения си град. Че чак и в училище. Този път имам обяснение – току-що измит под и нервно четене на тетрадка по психология на слизане по стълбите. Не се отразява добре. И на мен и на околните, защото в крайна сметка аз се оказвам някъде по пода, нагъната на 14, а околните биват оцелени я от тетрадка, я от чанта, някой се спъват в краката ми, а трети биват ударени от handsfree-то ми. Май последните най-много ги заболя, естествено след мен. От тогава не мога да спя на лявата си страна. А обикновено на нея спя, така че всъщност май не спя. Заради лилаво-зелено-сиво-сините образувания, които ме болят и при най-леко докосване.

Очаквам следващо падане. Ще се пробвам този път да приложа и снимков материал. За да ви е смешно J.



Тагове:   обява,   официална,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Мило, сигурна ли си
09.12.2007 19:38
че са ти правили прощапулник? Там може да е причината за гастроьорските и домакински падания :-)
Дано бързо да лилавините преминат към жълто и съвсем да изчезват. И накакви нови падания. Особено се варди на 20.12, че е Игнажден...и каквото тогава стане, цялата следваща година така
цитирай
2. nightdaughter - Хммм...
09.12.2007 20:32
...замислих се, че прощапулника ми всъщност не е минал никак по вода :D . Добре, че е заснет с камера, та да се видя коооооооолко съм дезориентирана. Не че в днешни дни не съм :D. Много съм смешна там - първо тръгвам по пътеката, но под масата са ми сложили играчки и някъед на половината път падам и пълзя до играчките. След това махат играчките, аз обаче вървя доста накриво, докато накрая стигна масата и хвана амнайсе неща - първо прбвах питата, ама големка ми се е видяла, после квантова физика (при което се чува дивашки вик от страна на баща ми), ключове на кола, стетоскоп и накрая се връщам на питата и почвм да я бия. Та и до ден днешен съм същия шемет - май открих защо ми е проблема, мерси че ми посочи :D.
А за Игнажден ме уплаши ... май ще накарам някой да ме носи цял ден - 2 в 1 - хем няма падам, хем как ще ми върви самооооооо ... :D
цитирай
3. bamby13 - ;-)
09.12.2007 20:39
Никакво пуашене! Широка усмивка и цял ден лежачка, така нищо не може да се обърка
цитирай
4. nightdaughter - Еееее...
09.12.2007 22:11
... ама как цял ден лежене, аз цяла година само ще лежа ли? :D:D:D Как тогава ще плаша природо и народонаселението :D
цитирай
5. chochy - ако това ще те успокои, не си сама в ...
10.12.2007 20:51
ако това ще те успокои, не си сама в страданията. аз имах една серия преди няколко години, когато на въпроса " Абе, къде е Катя?", отговора беше "Ей там, лежи на земята, пак падна."
Върха беше, когато веднъж "облякана и натокана" с нови черни ужасно високи обувки, супер шал и много яка чанта, се лъзнах на главната улица пред едно кафе итака се проснах по гръб, пред погледите на група възхитени младежи, та чак се наложи въпросните зрители а дойдат да ме вдигнат. Срам, срам, срааам.
цитирай
6. bamby13 - е защо ти трябва да ги пуашиш
10.12.2007 20:53
стига им само да си пуснат централната емисия новини. ....
цитирай
7. akasha85 - :)))))))))
27.12.2007 20:27
и без снимки е весело :)) представям си всичко :Р както аз самата днес се опитах да докарам акробатични съчетания-нещо средно между недъгава балерина, сумо борец и цирков артист, ходещ на въже :) бяха странни движения, но резултатни-не можах да се изтупкам на земята :))

много ми е смешно с тези некоординирани движения и борбата с гравитацията :) зимата по време на заледявания ми е най-забавно и най-синьо, въпреки че съм сравнително стабилна и не падам, но го докарвам на движения, тип "чупки в кръста" :)))))))))))))))))
цитирай
8. nightdaughter - Хах, чупките в кръста са много важно ...
27.12.2007 23:02
Хах, чупките в кръста са много важно нещо :)))))
Аз откакто е заледено направо не смея да изляза без придружител :D. А веднъж направих и грешката да се пробвам да изляза с високите си ботушки - еми... недъгавата балерина е добро сравнение :D. Изобщо зимата явно не ми е сезон, въпреки че я обичам :).
Но пък на Игнажден ден не паднах, което ми дава надежда ...
цитирай
9. akasha85 - недъгавички :))
28.12.2007 06:49
а какво е поверието за Игнажден? че си споко.........така ще ти върви цяла година?

а зимата направо се забравят високите точкета, те само за диско-таксито-друго диско :))
цитирай
10. nightdaughter - А защо....
29.12.2007 18:26
... да не са за вървене от колата до партито и после до колата и от там до хотела ...
Еееееех, мечтииииии ... Добре че поне са безплатни :)
цитирай
11. mismatched - вървя..
14.01.2008 15:55
"вървя по въже не ми ръкопляскайте това е моят път. облякох си клоунски дрехи. за да ви разсмея, когато падна"
цитирай
12. nightdaughter - mismatched
16.01.2008 16:17
Моето въже е леда. Клоунските дрехи са обувките.

Всъщност, не те разбрах :).
цитирай
13. hristam - Имах такава приятелка...
09.04.2008 11:10
Веднъж си навехна крака на току - що асфалтирана алея, гладка като яйце...
Мисля, че и това е вид талант!
:))))) (просто малко усмивки за настроение!!!)
цитирай
14. nightdaughter - hristam
09.04.2008 22:43
Даваш ми надежда, че все пак не съм единствената.Може пък от мен да излезне човек.
И мерси за усмивките :)))))
цитирай
15. nonstop - :)
12.04.2008 17:06
Има и по-зле, една приятелка ви е надминала всичките по падания :) Аз лично съм бил свидетел на някои от тях и още не мога да си обясня как успява :D

Поздрави! :)
цитирай
16. fenris - миличка
17.04.2008 08:04
ако само за такива падания говориш, това е по-скоро чмаст от чара ти!:)
цитирай
17. nightdaughter - fenris
18.04.2008 08:19
Чар, Чар, ама и синините са чар. Вярно е, че постинга го писах преди.. еехеее... обаче след това кооооолко падания съм имала, направо мога да стресна някой.
nonstop - аз искам да се срещна с тази твоя приятелка, можем да си основем клуб :D.
цитирай
18. nonstop - nightdaughter
18.04.2008 11:56
Уредена си :P

:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nightdaughter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49629
Постинги: 7
Коментари: 43
Гласове: 1360
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930